Algemene voorwaarden

1. Definities

1.1 Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle artikelen op Karag.nl

1.2 Onder Aanbieder wordt verstaan, eigenaar van de website Karag.nl

1.3 Onder Artikel wordt verstaan, elk product dat middels betaling kan worden besteld op de site van de Aanbieder

1.4 Onder Klant wordt verstaan, de persoon die gebruik maakt van de diensten van de Aanbieder

2. Prijzen

2.1 De Aanbieder behoudt zich het recht te allen tijde prijzen te wijzigen. Echter, een Artikel waarbij een incorrecte prijs genoteerd staat, biedt de Klant het recht het Artikel voor de laagst genoteerde prijs te onvangen.

2.2 Alle prijzen vermeld door de Aanbieder zijn inclusief verzendkosten en belastingen (prijzen zijn 'inclusief BTW'). Dit houdt in dat de prijzen die vermeld staan, ook de daadwerkelijke prijzen zijn die door de Klant voldaan moeten worden.

3. Levering

3.1 Aanbieder is voor levering afhankelijk van een derde partij en kan om deze reden geen garantie geven op de levertijd. Standaard levertijd bedraagt 5 werkdagen. De Aanbieder vertrouwt erop dat dit nageleefd wordt en zal er nadrukkelijk op toezien dat de levertijd binnen deze periode valt.

3.2 Levering zal geschieden met SelektVracht of DHL, indien de Klant niet thuis is, zal normaliter de bestelling bij de buren afgeleverd worden. Echter, de Aanbieder kan dit niet garanderen daar zij te maken heeft met het verstrekken van verantwoordelijkheid aan een derde partij. Aanbieder zal wel alles in staat stellen om zonder meerprijs de Klant uiteindelijk in bezit te laten komen van het Artikel.

3.3 Levering vindt alleen plaats binnen Nederland.

4. Retourneren

4.1 Indien de Klant ontevreden is met de levering van het Artikel, staat deze in haar recht op het Artikel terug te laten sturen binnen 14 werkdagen. Hierbij wordt de Klant verzocht een verantwoording afleggen over de reden van weigering en wordt vastgesteld door Aanbieder. Bij instemming van de Aanbieder zorgt deze voor een terugstorting van het betaalde bedrag binnen 14 dagen. Redelijkerwijs houdt dit in: "niet goed, geld terug" - waarbij simpelweg gevraagd wordt wat de reden is van retournering.

5. Privacy

5.1 Alle gegevens van de Klant worden vertrouwelijk behandeld door de Aanbieder

5.2 De Aanbieder neemt de privacyregel- en wetgeving in acht en zal nooit informatie aan derden verstrekken.